countdown balik Jakarta


Assalamualaikum

my semester break is almost over!!

dengan tak malu nya saya mewawarkan (betul ke ejaan ni? lantaklah) bahawa cuti saya teramatlah tidak produktif. Cuti dihabiskan dengan menambah kalori, lemak dan segala jenis makanan yang tidak berkhasiat. Makan sampai tak ingat jantina. Piramid makanan ditolak tepi. Bila dilihat pola makan sepanjang cuti ini memang takde rupa dah piramid makanan tu. Jadi bulat dah. "Bulat makanan."


Because women are soooo great in multitasking, apa guna kalau makan tanpa sebarang aktiviti. Sambil makan haruslah menonton beberapa movie atau tv series yang tak berpaedah dalam laptop. Di selang seli dengan perbuatan yang paling wajib, iaitu menge'cek' henpon untuk memastikan kita sentiasa 'hadir' dalam dunia maya dan meninjau ada tak orang like, comment and follow instagram kita. Kau jangan buat-buat tak bersalah tengok-tengok orang sebelah. Aku tahu korang semua selalu  buat cemtu kann?


I wanna be on my bed forever. Pleasee



Sungai Terengganu
Ahad nanti dah kena balik Jakarta. Sodihh
Tak puas lagi menghirup udara segar di Terengganu.
Udara di Jakarta sungguh tercemar rasa rimas sangat.
HELP ME!

Jakarta Pusat

BUT!
luckily lepas sampai Jakarta esok tu terus gi Bandung. Yea at least dapat la bekalan udara segar kat sana. Sejuk pulak tu.

bye!



2 comments